2013

Assalamualaikum,...
SINI kite nak mohon maaf pada sesiapa yang pernah terasa dengan kite .:')
walaupun jauh or dekat , sebab kite tak suke bermusuh la .
Eh kite kite lak mcam betul je 4 tahun :p
aku tau kalau sesiapa yang pernah baca blog aku ni , mesti  ade yang akan terasa dengan aku :') but pecaya la, aku tak pernah bermusuh dengan sesiapa pun , for my EX Aimirul Zariehan , aku 
harap sangat , kalau kau baca , kaua anggap la aku tak pernah wujud atau anggap je la 
aku dah pun mati , aku tak nak kau muncul dalam hidup aku lagi ,
sebab aku dah ade yang aku sayang , ang life aku sendiri :')
Fifyy , aku harap sangat kau sedar , kau satu satunya girl yang aku sayang ! :')
and for my bestie RARA kenapa la kau khianati aku ?? :') kau tau kan 
aku sayangkan kau  sungguhpun aku ni jahat tak pernah aku burukkan nama kau .
\tak pernah aku tunjuk aib kau kat sape sape , habis kenapa kau burukkan nama aku ?
kalauu ye pun aku jahat , aku buat jahat tak pernah aku ajak org :') aku tak pernah buat lebih kurang ,
ye aku akui , memang aku pernah tipu beberapa lelaki , tapi semua tu berlaku punca dari diorang sendiri 
yang tak pernah hargai aku , aku cuba untuk buang and tak ambik kisah , tapi diorang dah lukakan 
ati aku sendiri , tidak aku takkan buat camtu laa , aku sedar , aku lembap and bodoh ,
aku tak kisah kalau ape org nak cakap aku , tapi aku janji dan aku bersumpah ! 
Aku akan belajar selagi aku mampu , aku akan pergi dari negeri aku sendiri ! untuk jauh dari org yang tak pernah hargai aku :'( aku bersumpah akan aku buktikan semua tu !aku janji
aku nak semua lelaki tau , aku bukan perempuan yang lemah , :'(
aku cuma ada fifiyy yang setia dengan Nur Shafieka idris 

For sape yang bermusuh dengan aku  , and Fana Robert , aku tak suka bermusuh dengan kau
so kalau kau rasa nak bash aku , and nak fitnah aku , nak tunjuk aib aku , burukkan aku 
go ahead , tapi serious aku cakap , aku dah tak de musuh dengan kau 
aku maafkan semua ape yang kau dah buat :')
thanks babe . 
Hidupp aku ni pun bukan nya sempurna , semua org nak burukkan aku 
perlekehkan aku , aku sedar semua tu  aku tak layak pun disayangi sesiapa :')

MAafkan aku :')

No comments: